رویدادها آرشیو خبر ها
تیزر فیلم راه راه سیاه و سفید ، داستان یوونتوس

تیزر فیلم راه راه سیاه و سفید ، داستان یوونتوس

فیلم "راه راه سیاه و سفید ، داستان یوونتوس" به کارگردانی برادران لاویلا ، مستندی داستان گونه است که مختصری از تاریخ یوونتوس را به تصویر خواهد کشید.

 

در این فیلم شخصیت هایی همچون آندره آ آنیلی ، میشل پلاتینی ، الساندرو دل پیرو ، آنتونیو کونته ، جیانلوئیجی بوفون و ... حضور داشته و در مورد یوونتوس سخن گفته اند.

 

شما می توانید در ادامه تیزر این فیلم جذاب را که تا چند وقت دیگر در سینماهای آمریکا و اروپا اکران خواهد شد مشاهده کنید.

 

در این پیش نمایش ، قسمتی از فصل 1981/1982 روایت می شود که یوونتوس برای قهرمانی می بایست بازی آخر خود را با پیروزی پشت سر بگذارد.

 

قبل از بازی آخر جانی آنیلی ، مالک وقت یوونتوس ، با میشل پلاتینی برای پیوستن به یوونتوس برای فصل بعد به توافق رسیده بود و قرار بر مخفی ماندن این مساله تا پایان فصل بود. اما این خبر به رسانه ها درز پیدا کرد. تیتر مهم آن روز ها به ورود پلاتینی و خروج بردی ، ستاره آن زمان تیم یوونتوس ، تبدیل شد. این برای بردی یک اتفاق بسیار تلخ بود.

 

در آخرین دیدار یوونتوس برای کسب دومین ستاره طلایی خود باید پیروز می شد. یک پنالتی برای بیانکونری بدست می آید. آن زمان یووه یک پنالتی زن داشت. بردی پشت توپ قرار گرفت.

 

او می توانست توپ را فرسنگ ها دور بفرستد. کسی نمی توانست به او خرده بگیرد. تمام دنیا می دانست دلیل اصلی خروج او و ورود پلاتینی جانی آنیلی بود.

 

بردی آماده زدن ضربه پنالتی شد ...

 

Black and White Stripes - Juventus Story

(بهمراه زیرنویس)

56.0MB

دانلود زیرنویس بصورت جداگانه


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سینا گران
سینا گران«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: